نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید علیرضا نجفی سمنانی

  • کد خبر: ۷۶۸۶۷
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید علیرضا نجفی سمنانی
شهید علیرضا نجفی ۲ بار برای شرکت در مسابقات شنای قهرمانی کشور راهی مسابقات شد و توانست مقام‌هایی را کسب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا از نوجوانی به ورزش روی آورد. ابتدا شنا را آموخت و توانست در مسابقات متعددی برای رقابت با سایر شناگران وارد استخر شود. او عضویت تیم شنای خراسان را به‌دست آورد و برای ۳ سال نامش در فهرست تیم شنای خراسان ثبت می‌شد. وی ۲ بار برای شرکت در مسابقات شنای قهرمانی کشور راهی مسابقات شد و توانست مقام‌هایی را کسب کند.

 

او به‌دلیل علاقه‌ای که به تنیس‌روی‌میز داشت، پای میز تنیس، راکت به دست می‌گرفت و به‌عنوان یار تمرینی اعضای تیم مشهد فعالیت می‌کرد. علیرضا در ۲۲ شهریور ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود. پنج‌ساله بود که پدرش را از دست داد و زیرنظر مادرش رشد کرد. پس از پیروزی انقلاب در انجمن اسلامی هنرستان عضو شد. دیپلم را که گرفت، در رشته مکانیک دانشکده مهندسی تحصیل را ادامه داد. تابستان سال ۱۳۶۱ به اهواز رفت و پس از پایان مأموریتش، داوطلبانه در منطقه ماند و بعد راهی کردستان شد. او در عملیات والفجر ۱ در اهواز حضور یافت و در همین عملیات مجروح شد و با دست گچ‌گرفته به مشهد بازگشت.

 

علیرضا این‌بار در واحد تخریب به یاری رزمندگان اسلام شتافت و در عملیات والفجر ۳ نیز شرکت کرد. او برای دومین‌بار مجروح شد و دست چپش ترکش خورد و با این جراحات نتوانست تا سال ۱۳۶۴ عازم جبهه شود. این شهید در اسفند ۱۳۶۴ وارد تیپ ویژه شهدا شد و بازهم با اصابت ترکش نارنجک و تیر مستقیم بالگرد به شانه‌اش به باختران اعزام شد، اما با همان لباس از بیمارستان فرار کرد و به جبهه بازگشت. اوسرانجام ۱۰ شهریور ۱۳۶۵ در شب عملیات کربلای ۲ درحال گشودن معبربرای انجام عملیات، با اصابت تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید. پیکر این شهید در مشهد و در بهشت‌رضا (ع) به خاک سپرده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->